23 September - Lollos födelsedag

Grattis Lollo :)
Idag vaknade jag sur trött och *bip*negativ... Med andra ord jag ville helst gå och lägga mig igen fortast möjligen, tack o lov för en kort dag och Oboe lektion. Lotta är bra på att lyssna o ändå dra igång lektionen :) Sen ska jag jävlar i mig leta billiga bilar och tjata på Jerker det är ett som är säkert, för kommer han innan lovet åker jag på mitt lov. Om han nu kan leva med min närvaro :p haha så jag har fullt upp, ska fixa sponsor, plugga till två prov sticka färdigt benvärmarna och överleva veckan. Nja de gör jag nog men de blir väl lite si o så med det. Fick ju nästan ner honom men nä så klart gick det ner igen ^^ tänk vad van man blir xD haha

Min dag har varit en *bip* berg o dal bana! Först är jag trött och sur halva morgonen sen är jag överlycklig när jag kommer hem och på oboen. Men sen var man hemma igen trött som tusan med en mormor som snackade non stop med nasal röst så sova var ju halv dött försökte dock... Sen var jag sur så passade på att plugga oj vad segt det gick, stickade två varv vilket lugnade ner mig sen har det varit seg läge på mig.. Men ska försöka vara positiv :D Simma o gympa imon förutom plugget te Fe B provet.. *nervös* tyskan går nog ännu sämre kan typ men klantar mig hela tiden.. inget kul när man verkligen försöker förstå ett svårt språk... Hmm... Sen vet jag inte vad jag ska göra på min projektstid... Vill skriva och läsa så själv funderar jag på om man kan göra en kombination mellan att skriva noveller och göra bokreferat :) det skulle jag älska :) Göra en bok eller i alla fall ett häfte av det. Hade verkligen gillat det. Hoppas de godkänner det för då sätter jag igång direkt :) har redan idéer ^^ haha


Kommentarer
ika

bilen i sundsvall då?

2008-09-23 @ 15:26:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0