24 September

Jag är rädd för min kalender. Seriöst varje gång jag öppnar den visar det sig att det finns ett prov, en inlämning eller något annat att göra. Varje dag är fylld i stort sätt. Skrämmande, jag är ingen upptagen person nämligen... Denna veckan är det Fe B och tyska, nästa vecka är det RK och bokredovisning, sedan är det I o E prov + matte prov, sen är det samhälls prov sen tror jag det är ett data Fe B prov o sen är det lov... PUH! fast de rullar vidare efter det oroa er inte det går inte en dag utan att jag har något att göra. man blir i alla fall väldigt förvånad om man inte ska ta hem något. Hemsk känsla för man tror att man har glömt något.
Men nu te glada nyheter :) Lollo överlevde sin födelse dag xD
Nä seriöst, Jerker hittade en bil som hans pappa tillät och nu går den sötnosen på moln ^^ som jag gör dagligen när lektionerna är allt för tråkiga xD Men i alla fall jag ska ju även sticka benvärmarna och sedan blir det stickcafé igen på måndag och då ska jag börja med min mössa :D Grå tråk men kommer fungera till båda mina jackor :) Tihi ^^ Så vi får se om det blir något nytt eller om den blir som mina två andra fin fina mössor ^^ jag får säga att vädret är helt underbart nu, jag vill bara ut och gå men så har man då den älskade skolan och långa dagar med. Men eftersom mamma lovat att hämta mig imon så ska jag gå innan jag börjar med tyskan hade jag tänkt :) Jag hoppas att min tyska går bra. Jag är faktiskt riktigt orolig för det. Jag vill ju ha ett bra betyg även om jag inte fattar allt... eller är det för mycket begärt?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0