30 September

Sista september.... första höstmånaden... Nä jag gillar det inte. Det betyder att vi är jobbigt nära jul. Jul är inge kul. Oj jag rimmar xD jag har förlorat min julkänsla och julen känns som ett jippo... Ja vad glad jag är för det. kan ingen hjälpa mig i stället? Alla andra har ju sin kvar... o träffa släkten och fira o allt möjligt... Jag längtar bara efter rean och nyår... och bättre väder :p
har läst ut engelska boken som enligt klassen är dålig, vilket STRUNTPRAT! den var ju urgullig, precis min genre äntligen lite romans i Evas bokval. Jag är i alla fall glad för det. Men jag brukar ju vara konstig. Jag hoppas att min nya bok kommer i veckan annars blir jag lessen. Vill VERKLIGEN läsa den boken.
Började sticka på min mössa... Jag föredrar verkligen två pinnar framför en rund, värdelöst. Känns ju som om man inte kommer någon vart alls. Jag brukar ju vara hyfsat snabb. Bleeeh!

Nä jags ka ha tag i Jerker, kolla på desperate sen ska jag sova gott! simam imon ju :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0