5 September

Idag har jag varit väldigt seg och antagligen ganska sur av mig. Ändå känns det som om någon har stuckit en nål i min sida. I natt drömde jag att jag satt och gosade med Jerker i en stor soffa. Helt plötsligt står en hel hop av killar jag känner runt mig plus ika. Ika är den enda som ler. De andra ser bistra och lessna ut. Jerker tittar fundersamt på mig. Jag säger helt plötsligt att jag har valt och alla personer är borta utom Jerker som ser på mig med ett konstigt uttryck i ansiktet. Under tiden är det som om en bakgrundsmusik osm slungar ut " Jag saknar dig, när du var kärleksfull" ord som Jerker sagt kvällen innan. Då hade han påstått att det antagligen var inbillning från hans sida. Tänk om det stämmer, kan ni inse hur hemskt det känns för mig att ha det i huvet? Jag ville bara försvinna. Jag pratade med honom i morse och då verkade allt vara bra men han påpekade inget om drömmen utan sa bara att jag borde drömma glada drömmar. Han ville le i drömmen där han hade det konstiga uttrycket. Hur ska jag kunna förstå en människa som är så långt ifrån mig? Det håller på att plåga ihjäl mig samtidigt som han är för stolt och fattig för att kunna komma ner. Det smärtar en hel del men jag kan inte göra något åt saken.
I går hade vi första orkesterövningen för terminen. Det gick bättre än jag hade trott men det var ett väldigt tjat om marknaden på lördag Det är meningen att vi ska spela då men jag känner verkligen inte för det. Helst skulle jag vilja åka till Jerker men det är en dröm. Annars hade det varit trevligt att hälsa på Tottie lr göra något med Tobbe men känner mig låst. Det är rätt tråkigt faktiskt. Jag behöver någon som finns hela tiden i fysisk form och jag känner det. Dock vill jag inte klandra Jerker för något, han är underbar och jag önskar av hela mitt hjärta att han skulle vara hos mig. Men men..

Ikväll är det Ku men man kan antagligen inte ha höga förväntningar med tanke på hur illa det var senaste gången. Hopplöst rent ut sagt det kommer snart lägga ner om det ska vara så lite folk. Känns värdelöst det med. Men det är tydligen en ny trend eftersom det var så få konfimander. Ja jisses

Fast för att backa, det känns som om jag har börjat sluta in mig i mig själv. Inget är nära, inte ens Ika... Men mer om det senare för nu ska jag göra nytta :)

Senare... Jaha det var ju en trevlig överraskning. Jag har blivit deppig. Låg och lyssande på lucky runt 30 ggr och bölade till. När mamma kom höll jag igen sen blev det en störtflod innan jag lugnade ner mig. Nu känner jag mig bara handlingslös. Hopplöst bottenskrap som allt för många verkar gilla, men vad vet jag om det egentligen? Så resten av kvällen ska jag försöka se positivt på saker och ting.

Kramar från mig =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0