8 September

Jaha, då dog hårddisken igår med allt som var i den. Ja men oj vad glad jag blev. För att göra dagen ännu bättre krigade jag med Jerker med. Jag är ju så smart ibland. Tack och lov så blev det utbytt av ett supersöt samtal senare så jag i alla fall kunde sova. Dock är Tottie mega sur på mig och därmed har jag förlorat honom. Jag kommer sakna den lille filuren men det finns inget jag kan göra åt saken. Så det får la gå.
Idag ska vi till Ullared igen. Då ska jag fixa mina glasögon kanske köpa toningsmousse i rödton och pappa ska köpa en ny hårddisk :D. Det är ett måste nämligen. Jag och syrran vill ha det för nätet skull mamma skyller på skolarbete och pappa skulle bara ha det ingen diskution. Han är ju lite knasig. Haha men det ska väl föräldrar vara? Så mitt nya mål i livet är att skaffa mig ett helg ev. kvällsjobb så jag får in lite pengar. Men vi får se hur det går med det hela. Jag hoppas det går i alla fall. Sen ska jag ta mig tusan börja röra på mig. Jag är ju jättetrött hela tiden det håller ju inte! Nä nu ska det bli andra bullar annars blir jag besviken på mig själv. ^^ Fast ni vet ju alla hur jag fungerar tusen mål massa ivägen och en vilja av tråd xD haha jaja ska la fortsätta med mitt. Kram :)

Senare...
Kom på en sak. Jag sa ju att det kändes som om jag levde i en bubbla. Den sprack igår :D Så först började jag och ika sms:a och jag blev bara gladare och gladare. :) Senare skrev ju jerker som sagt och trots kriget så hade vi ett underbart samtal som jag verkligen saknat de senaste veckorna. Så nu vill jag bara få prata med honom i tele med så att han känns riktigt nära trots alla mil. Längtar verkligen tills jag får träffa honom, och jag hoppas verkligen att jag får träffa honom innan jul. Men man vet ju aldrig. Själv ska jag skaffa jobb och vinna mammas förtroende så att jag kanske kan åka upp i stället. Efter allt han berättar så vill man verkligen se det. Men jag är väl lite små konstig och antagligen små förälskad, hur *bip* man nu kan bli det i någon man inte träffat. men igår så blev det lite barndoms minnen och annat små gulligt som man vanligtvis inte säger direkt ^^ fast han e ju söt men samtidigt väldigt bestämd har jag märkt ^^ hoppas bara att han inser att jag inte ger vika så lätt eftersom jag är egoistisk och vill få som jag vill. Så det kan bli intressant... Haha ^^ Oj nu kände jag helt plötsligt för att shoppa (A) Ika måste smittat ^^ Hmm undrar om Tobbe känner för att åka te Borås... De måste jag fråga. :)


Kommentarer
Ika

Om du ska åka till borås vill jag följa med!! :D

2008-09-08 @ 17:12:14
Kenjii

Tråkigt och höra att din hårddisk krachade, det finns faktist personer som kan rädda saker på kraschade hårddiskar, jag känner en person som hjälpte min flickvän när henens dator krachade, hon hade massa viktiga skol arbeten på den så den här personen hjälpte henne att plocka ur det hon behövde ur hårddisken... så nu vet du vart du ska skicka din hårddisk om du vill ha nåt från den :)



ett tips angående dina mål är att inte sätta så stora mål, utan börja smått och höja ju mer man klarar av.. Klart man tappar viljan när man känner att det inte går framåt, kämpa på tjejjen, jag tror på dig lika mycket som du tror på mig, hade man bott närmre så hade jag mer än gärna dragit ut dig, eftersom en annan också behöver motionera mera :D



Kul och höra också att du är kär och galen. Klart man kan bli kär i en person man inte träffat, det är ju inte utseendet du blir kär i, utan det är ju personligheten, och den kan du ju inte se, den kommer så tydligt fram i telefonluren.... :)

Kommer nog gå bra när ni träffas, för det kommer ni göra, snart hoppas jag... håller tummarna för er! :D

2008-09-09 @ 01:28:03
URL: http://kenjii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0