1 April

Min feber är borta och jag är fast i detta hemska hus! Nej det är inget jäkla APRILSKÄMT :'( Himmel vad jag önskar att det vore det... Så är erbjuden skjuts och önskemål om att åka på fashion night ikväll men nej. Här sitter sjuklingen och deppar maximalt.

Så idag har jag vaknat och varit sur över feber... flyttar från min säng som är blöt på grund av febern som gått ur kroppen. (svett inget annat!) så lånade mammas säng tills jag insåg hur sjukt obekväm den var :O Tillbaka till min egna nyvädrade säng och sov sedan till elva. Tog tempen och hade då ingen feber kvar vilket jag känner i hela kroppen. Så arbetar med samhällen och ska sedan ta itu med bäddning och städning av mitt rum.

Min morgon tillbringades en hel del framför debatten om den nya lagen som ska träda i kraft idag. Homosexuella ska få ett äktenskap men frågan lär tas upp igen i oktober då kyrkorådet ska ha möte. Det var en lååång diskution och det kändes mest som att alla hade var sin enskild tanke. Inte en gemensam som blir lag. Hoppas verkligen att de ordnar det bättre. Jag ska ju hålla tal om det :s

Solen lyser idag och jag passade på att glassa i fem minuter med filt om axlarna medan underarmarna njöt av hettan. De blev lite röda men nu är allt borta så får fortsätta en annan dag :p

Nähä ska jaga efter min källa så skriver jag kanske på fredag ;)

Ciao!!


Kommentarer
Kristin

sv: visst är de söta =) När (och om) jag får barn ska de ha flera uppsättningar av olika converse..

Ska nog investera i några nya till mig själv i år, har ett par vita och ett par rosa. Blir nog ett par svarta(min gamla har fått gått i graven) och ett par röda(grymt snyggt).. Har du några själv?



Aldrig roligt att vara sjuk. Har gått och blivit allvarligt förkyld själv och hatar det! Skönt att höra att du är på bättringsvägen ialla fall =)

2009-04-02 @ 09:43:47
URL: http://kikedo.blogg.se/
Anna-Fia

Usch inte roligt att va sjuk. Gött att du verkar vara på bättringsvägen :)

2009-04-02 @ 17:18:40
URL: http://annafian.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0