15 April

Välkomna tillbaka till vårbloggen ^^ Tänkte att jag borde ta bort påsktemat men ni ska inte tro att uppdateringarna ökar. Snarare tvärtom. Imon ska jag iväg på konfa läger och är borta hela helgen sen ska jag plugga hela måndagen och sedan drar skolan igång igen med alla problem som den ger. Suck suck suck!

Idag försov jag mig med en timme. Hade alltså ungefär en kvart på mig att bli klar och när det är fem minuter kvar kommer jag på att jag måste ha med mig gympakläder oxå. Åh vilken morgon det blir när man får ta med frukosten till bussen, ja jag blir väldigt %&¤#" grinig av förseningar på morgonen. Därför ska jag gå o lägga mig innan tio idag ^^

I övrigt har dagen varit bra och gått fort, snabba dagar är alltid bra :D Min enda last är att jag inte hann umgås med Ika idag heller, jag är en kass vän! Usch måste måste ändra på det! ja måndag :D Då är jag ju nästan ledig (A)

Så i övrigt har jag faktiskt ingen större panik över skolan vet vad jag måste göra och är rätt nöjd med att ha så mycket gjort och bara prov att plugga till :) Ska verkligen inte klaga ^^

Så nu ska vi runda av detta så jag kan sova lugnt ;)

Ciao!


Kommentarer
J

sööt blogg

2009-04-27 @ 19:51:18
URL: http://johannaostman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0