19 April

Jag ska nog aldrig mer utsätta mig för ett fyra dagars läger utan dusch! SNUSK!

Men iaf, vi har haft otroligt roligt trots att jag har varit sjösjuk varje gång båten rörde sig men så är det ibland. Vi har varit på näset, i påskallavik och på borgholm. I borgholm åt vi VÄRLDENS GODASTE GLASS! Jag lovar det är verkligen inget skämt, gosh man blev helt yr så gott som det var. Jag valde en hasselnötsnougat, en blåbärs- och en flädersorbets kula. Det var så sjukt gott trots att det blåste och hade sig. Bästa glassen någonsin :D Men i övrigt har all mat varit god, snälla konfimander och ett sjukt härligt väder. Det har alltså varit en toppen helg!

I övrigt så har jag en rapport att skriva klart och en bok att läsa. Förutom att börja plugga till ett prov, men jag har lovat mig själv att koppla av imon så jag kan vara med Ika :)

Nu ska jag bli klar med små saker och duscha.

>Ciao!


Kommentarer
Erika

2009-04-19 @ 21:13:29
URL: http://lorentzon.blogg.se/
Erika

Vi får väl se om den saken ;)

2009-04-19 @ 21:14:05
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0