20 April

Studiedag. En riktig studiedag för mig, har tusen saker att göra och vill bara gå och gosa ner mig med täcket som luktar Per. Yes jag gillar sånt :p

Men de går inte, ska först till Weland vid elva sen ska jag ordna med spagetin till middagen sedan ska jag plugga lite orgle och sedan ska jag ordna fika och ha trevligt med Ika om jag så ska tvinga henne ^^ hehe!

I övrigt så ser det ut att bli en rätt tuff skolvecka. tur för mig att vi har så mycket lov så allt går fort, men måste snart komma igång med min gympalektion om det ska bli något. Ser mörkt ut just nu.


När jag vaknade i morse (första gången) upptäckte jag ett gulligt go natt från Per :) men sen när man vaknar för andra gången ser jag att jag fått ett till sms men det är betydligt tråkigare och från Telia. Suck, man har tydligen inte tur jämt.

Så iaf har en svullen hals och en längtan efter sommarkläder... Matchande :p haha. Men så blir de när man ser solen :)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0