21 April

Idag är dagen grå och sängen saknar mig. Men jag fick iaf duscha och sitta jämte Emilia på bussen :) Så dagen kan trots allt bli riktigt bra. VI ska tydligen på någon sexuall undervisning vid klockan ett vilket känns himla konstigt, hör det inte till nian liksom? Men men mindre tid till lektioner iaf :D

Igår var jag med Ika under eftermiddagen och hade det trevligt. Men det bästa var när jag kom hem. Lugnet var tillbaka i kroppen och jag var plötsligt superglad! Gosh ska aldrig vara borta för länge från henne igen!

Så i övrigt så hade Pers telefon krachat igår så jag fick inte höra hans röst. Men så är det ibland. Synd för honom att jag är på ett bittert och grinigt humör när det inte går som jag vill just nu :p Men jag var allt för glad för att skälla på honom. ^^

Så idag ska jag plugga och sjunga på kvällen. Har fått ytterligare ett prov dessutom som inte känns så roligt eftersom jag inte gillar ämnet. Men men det ska gå det med :)

>Ciao!


Kommentarer
Anonym

Öva, öva och åter öva. Är inte jättebra på att gå i högklackat heller (framför inte allt en hel dag) Men det är bara att öva.. Har vänner som bara springer fram i sina skyhöga stiletklackar =P

2009-04-21 @ 10:27:45
Kristin

Öva, öva och åter öva. Är inte jättebra på att gå i högklackat heller (framför inte allt en hel dag) Men det är bara att öva.. Har vänner som bara springer fram i sina skyhöga stiletklackar =P



2009-04-21 @ 10:28:05
URL: http://kikedo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0