25 April

Det är nästan jobbigt fint väder ute. Ja jag älskar det men det känns för tidigt. Jag vill verkligen ha en varm sommar under juni, juli & augusti ju. Särskilt slutet av juni och början av Juli ^^ hehe


Dagens klädsel :)

Dagen började med en trött Fia som orkade sig upp och gjorde sig riktigt fin :) Sedan bar det av till kyrkan och konfimanderna med minimalt antal klädesplagg. Det var riktigt soft idag så man njöt verkligen. Sedan åt och sov jag bort ungefär två timmar innan vi åkte ut en runda. När vi kom hem satt jag i solen och har lyckats bli röd ^^ Så jag kanske inte bländar längre (A) hehe Så nu har jag skrivit klart rapporten och tänkte fortsätta med engelskan och kom på Madam årsredovisningen som jag måste se över med, iaf min del. Men det ska nog gå :)

Ikväll kommer mormor och morfar och äter taco här vilket ska bli gott :) Ska kanske bort te Lollo sen och ha Disney stund ^^ Mtm:s lejonkungen påverkade oss lite väl mycket :p haha Men vi får se hur mycket jag orkar med ^^ har ett företagsekonomiprov att plugga till oxå. Inklusive läsa engelska häftet te NP och plugga samhäll. Nä Valborg snart då ;)

Veckan har i alla fall bara fyra skoldagar igen och jag ska antagligen te Halmstad i helgen. Både för shopping och bio med Ika :) Det vore kul iaf och skulle antagligen bli en super duper helg :D

Nä nu ska jag göra det jag ska igen ;)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0