27 April

Morgonen har gått med sina stunder och missöden. Jag hade oboelektion på morgonen som riktigt bra och sedan prov som jag faktiskt tror att jag klarade rätt bra tack vare formelbladet :) Så det var iaf bra. Sen hade vi matte och mat och det var ju mindre kul då...
Dagens klädsel :)

I eftermiddag ska jag skriva sammanfattningen och kanske ordna med engelskan. Sedan bär det av till villstad kyrka igen med alla små konfimander ^^ SÅ är man fast där till klockan åtta och då ska jag läsa engelska häftet under tiden. Skolan förföljer mig ska ni veta ;) haha 

Men imon så ska jag försöka simma och plugga samhäll om jag orkar. Har även utvecklingssamtal och så ska vi kika i Lindex och kappahl. Så jag ska nog vara pigg denna veckan med ^^ 

Inget sommarjobb heller men mamma kanske ordnar en vecka i augusti till mig :) Man kan ju iaf hoppas! I övrigt så vill jag inte tänka på sommaren utan leva nu. Så ska allt se till att ha lite tid med Ika oxå :D 

>Ciao! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0