30 April - Valborgsmässoafton

Då vart de valborg. Utan Per och med en massa tankar som surrar. Skoj...

Men jag får underhålla mig genom att följa med mamma och pappa till Jälluntofta eller stanna hemma, kolla brasan och titta på Step up :) Vet faktiskt inte vilket jag ska välja än. Hur som helst ^^

Dagen började lugnt och har fortsatt långsamt framåt. Skoldagen gick rätt fort och provet gick bra. Så var en befrielse att sätta sig på bussen. men är sjukt allergisk mot någon för min näsa och hals reagerar som tokiga :( Det är hemskt.

Just nu sitter jag mest och låter tankarna surra. Tror att jag ska göra något vettigt nu.

>Ciao!


Kommentarer
Kungen

Sv: Nej, folk kan ju få för sig att jag är en modebloggare! Jag kan icke svika mina läsare på ett sådant sätt!

2009-04-30 @ 17:14:38
URL: http://lorentzon.blogg.se/
91:an Karlsson

Ja de är rätt, klackarna i taket!!!

2009-04-30 @ 19:17:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0