12 Augusti

Idag är det en mycket bättre dag! Trots att vädret är skumt och jag inte har hittat mig någon bra sysselsättning. Det kommer nog :)

Dock har jag fortfarande shopping och chokladsug. Inget hjälper som substitut men får väl rota runt, lr nåt ^^

Dagen började med den där gosiga känslan av att sängen är perfekt. Så låg kvar en bra stund innan jag hämtade posten och kom igång.

Jag är nog lite stollig för just nu vill jag göra typ tusen saker samtidigt! Allt ska göras nu och ingen annan gång samtidigt som jag vet att det är omöjligt alltihop. Eller inte omöjligt men inte samtidigt :p Så filurar på min tid. Skolan är ivägen. jag kommer försöka utnyttja varenda helg fram till höstlovet... Inte bra.

Sen vill jag att simhallen ska öppna igen så man kan simma. Vägrar simma på utomhusbadet för där är alla människor samtidigt plus det skumma vädret. Nä inomhus är bäst!

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0