18 Augusti

Känns konstigt när det är någon mix av sommar och kyla... Det är jättefint väder ute men när man kommer ut blåser det bra snålt. Gillar vi inte!

Köpte nya Chic idag och blev kär i en lila klänning från Vila men den kostade 399 och de gillar inte min plånbok... Uscha... Men det kan bli något liknande för den var vacker :)

Idag har jag varit på bibblan och bytt ut mina böcker. Ska upp te skolan sen för att hämta busskort och schema... Ledig i början så behöver dem ^^ hihi. Men annars så blir det kanske en cykelrunda och tven är bokad från fyra till sex i den mån det går ;) Top Model 3 och Project Runway :D

Så ni ska ha en toppendag idag! >Ciao!


Kommentarer
Anonym

Åååh, Project Runaway...älskar det! :D

2009-08-18 @ 11:28:46
Erika

Jag måste oxå titta på project , så himlans bra :)

2009-08-18 @ 14:58:57
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0