2 Augusti

Efter att Ika och jag hade cyklat runt i skogarna efter foto-objekt så var jag rätt slut. Men när jag fick prata med en världsmysig Per blev jag mycket gladare, även om det grumlades lite av att han inte var nära. Det är iaf sådana gånger jag verkligen kan leva med mitt distansförhållande. Iaf så somnade jag runt tolv som den senaste veckan.

När jag vaknar inser jag att jag borde ha gått upp runt sju eftersom jag bestämt att jag ska upp vid fem imon. Jag kommer vara så otroligt trött! Usch på mig. Tror att jags ka försöka ge mig ut på en promenad senare idag men får se hur jag gör. I övrigt så händer det inte så mycket. Söndag innan arbetsdag som sagt. Kommer inte kunna sova inatt.

Men en positiv grej är att min Pinkskiva äntligen är beställd :)

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Jag har faktiskt inte ont någonstans idag.. :)

2009-08-02 @ 15:01:44
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0