24 Augusti

I made it! Körkortet mitt är numera under tillverkning! :D

Så idag har jag vaknat vid sju. Pratat en stund med Jerker, ätit frukost, strykigt, lagat mat, läst, åkt till Halmstad, blivit godkänd på förarprovet, köpt tårta och halsband, ätit tårta och nu har jag både ont i huvet och fötterna ^^ Men det var det värt. Dessutom fick jag veta att Monki öppnar i Halmstad på fredag och Lilla Gina får en ny lokal :D

Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig imon. Kan knappt ha skor... Massa plåster och ett gott humör borde göra susen ^^

Så dagen ska avslutas med ett samtal till Per och sedan ska jag ställa klockan och då var vardagen tillbaka, nästan ;)



>Ciao!


Kommentarer
Erika

Att monki öppnas i halmstad kunde jag sagt till dig ;)

2009-08-24 @ 20:53:50
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Allan

Okej

2009-08-25 @ 16:56:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0