14 December

10 dagar kvar te julafton och jag drunknar i skoluppgifter. Jag som tänkt göra både det ena och det andra denna veckan. Hua. Nä får bli en promenad i snön och sitta framför datan.

Det har iaf snöat i helgen som faktiskt lagt sig. Nu får man bara hoppas att den stannar till nyår oxå :) I övrigt så hade jag en toppenkväll i parken, tills någon vräkte sin drink över mig för att slå en annan på dansgolvet. Men Emilia lyfte det lite iaf ^^ Så på det stora hela en toppenkväll. Om jag går på juldagen blir det nog samma outfit för jag gillade den och den är röd. Ingen lär ju märka det ändå ;)

Näväl nu ska jag göra något åt religionen och ta itu med alla andra grejer som skolan ska ha ^^

>Ciao!


Kommentarer
Erika

Då måste du nog köpa förköp snart! Håller redan på att ta slut ;)

2009-12-14 @ 13:35:36
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Lorentzon

Vadå? Vad gjorde jag? O.o

2009-12-14 @ 21:06:56
URL: http://lorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0