20 December

Det snöade när jag vaknade. Så för att undvika att se det duschade jag och städade rummet.

Nyss läste jag igenom min religion och självklart såg jag några brister som måste rättas till. Usch på sånt. Kommer inte orka med marknadsföringen även om jag borde. Skolavslutning på tisdag. Jag KAN klara det.

Nåväl blir kanske fika hos mormor senare oxå går det sjukt många filmer på tv ikväll. Hoppas de inte ha reklam samtidigt så man kan titta på flera ^^ Jag älskar att titta på film. Igår blev det tre stycken plus dansbandskampen som slutade hemskt som vanligt, men pappa var lycklig.

Hade ett långt samtal innan jag somnade oxå men när jag vaknade på morgonen var samma person små sjuk. Skoj... Jag har en tendens att bli sjuk bara för att jag pratat med dem. Lite som en hypokondriker fast utan att jag vill det.

Hittade julklappar till mamma och pappa igår oxå så kan jag släppa det. Har mycket att tvätta och ordna innan lägret nu oxå så ska bli skönt att dra till parken på juldagen och titta på folket :)

>Ciao!


Kommentarer
Sandra - Piffad

SV: Jo det stämmer nog :) får se hur jag gör! Ha en bra fjärde advent!!

2009-12-20 @ 14:28:48
URL: http://piffad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0