7 December

Igår hade jag riktigt roligt under körkvällen. Vi åt hemsk julgröt tyvärr men det följdes av en sångtävling som vårt lag vann och jag hjälpte till med några poäng :D Sen fick vi varsin ängel och jag kände mig nöjd med kvällen :)

Idag så har skolan rullat på i vanlig fart. När jag kommer hems ka jag lämna böcker på bibblan och sedan bär det av till Ullared. Fast vi får se hur mycket folk det är där. Filip och Fredrik skulle vara där klockan elva så man kan ju hoppas att det är lugnt sen :) Har massa att handla in så hoppas min plånbok inte blir allt för lessen ^^

Måste börja plugga till provet jag har på onsdag oxå och ordna en powerpoint. Sen så tror jag julen kan vara räddad ;)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0