10 Februari

Dagen har blivit en lång väntan på min syster som röntgades, nya jeans, nytt puder och ett par simglasögon så jag kan titta på Emilia när hon ser kul ut i vattnet ^^ dock ser jag ut som en idiot men det hör inte hit :p

Har smsat Per hela morgonen och efter en timme får jag ett klagosms från han polare ^^ haha Per saknar mig tydligen samtidigt som han tappert försöker dölja detta fatum, hade väldigt roligt åt detta xD

Bambu gjorde mig mega mätt och ska bli riktigt skönt att simma bort en del av bröten, friterat jag menar hallö? :o

Annars rullar de på, har lagt ner de första i väskan för att de ska ta mindre plats ^^ Ika kommer nog fråga varför jag börjar så tidigt när hon läser men va fasen :p Jag har inte så mycket bättre saker för mig :p

Ska snart simma med Emilia. Tror inte de blir imon pga mitt känsliga hår "/ De gillar inte klor o jag vill ha fluff när jag åker så idag blir de swiming ^^ haha



Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0