15 Februari

Vilken mysig morgon man ha haft. Vaknade av att solen stack i ögonen och Per var extreeeemt trött xD Bild kommer senare ;) ´haha Lr tja vi får se han kanske blir sur annars ^^

I övrigt så har det tydligen varit en jäkla fest för pappa var visst vääääldigt borta i sin saknad av mig :P haha Det komiska är att min syster ringde mig bara sådär, iofs var det antagligen på mammas befallning men ändå, väldigt ovanligt för att vara min syster men jaja mamma fick som hon ville. Ett jäkla tjat om tågen är det oxå, blir ju helt vimmelkantig. Men men hem kommer man alltid på något vis :)

Så imorgon är det första dagen på praktiken och jag har sovmorgon till halv tio :D WAH!

Nä nu får jag väl vara snäll mot Per en stund eftersom jag trots allt ska åka snart.

Ciao! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0