27 Februari

It is sooo spring-weather today!!! Alltså sjukt mycket vår i luften trots att det blåser lite kall vind, men det går ju så fort att glömma när man känner solen mot sin kind! :D

Glädjande nog hade jag en skitdag igår så denna dagen har jag varit äckligt positiv och sett allt som en idiot, allt är bra idag xD haha Per var tydligen rätt trött i morse men han försov sig iaf inte som han gjorde igår ^^ Jag blev dock äckligt pigg av att Per var trött så gick rätt lätt att ta sig till skolan ^^ Men jag fattar inte vad min ansiktskräm tagit vägen! :( Får kolla badet sen.

I övrigt vill jag shoppa, vet ni jag har typ inte en enda ledig helg på en kort evighet, men syrran ska iaf ha kläder te konfan och då blir det Borås nån gång iaf :D Tihi!!!
 

Men solen lyser och ack vad lycklig man blir av den! Vill bara ut och springa runt i tunna vårkläder, ack så kallt det skulle bli :p haha Men man kan ju iaf önska (A) Har massa fint man kan ha på våren och sommaren men det kan man ju inte använda än bara för att temperaturen är lägre än man vill, tja får väl se det som att det endast är februari ;)


Ciao!


Kommentarer
hanna

sv: haha ja precis xD

2009-02-27 @ 18:26:08
URL: http://hannawernerods.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0