3 Februari

Vaknade av den usla väckarklockan, kollade mobilen. Hade fått sms som jag raderade från Christoffer och ett från Per som fick mig att flyga ur sängen och stolt sträcka på mig in till duschen. Det smset levde jag på hela morgonen. Dock hann jag inte med frukosten men det åtgärdade jag nyss :) Tyvärr tror jag att mag smärtorna i magen nu beror på något annat som jag inte vill ha idag... Suck ska knarka nästa rast tror jag, orkar inte med magen idag.

I övrigt så blir mitt schema allt mer välfyllt. Känns inte som om jag hinner vara hemma eller ens träffa Ika nu för tiden. Hemska tanke. Nä får jag allt ordna. När jag har tid och jag ska ta mig tid. Lovar.

Men annars så är jag sjukt shopping sugen. Blir alltid så när jag ska packa. Kommer på massa plagg jag skulle vilja ha som får mig att se ut som en gudinna. Tyvärr är resultatet sällan det. ^^

Så dagen till ära ska jag plugga från och till jönköping i en mörk bil, önska mig lycka till ;)

Ciao!



Kommentarer
Erika

Jag är SJUKT shopping sugen..

2009-02-03 @ 12:17:22
URL: http://ikaaan.blogg.se/
louise svarar

som att jag kan ligga ner...

2009-02-04 @ 08:00:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0