12 Januari

Gosh, vart tar dagarna vägen? :o Första skoldagen på det nya året och jag har huvudvärk och en mordisk känsla av att det blir lika stressigt som vanligt. Filurar dock på att försöka få en studieresa bara för att slippa undan någon dag extra ^^ hehe
Nä tiden verkar springa ifrån mig och det känns som om man inte riktigt hinner göra något åt det. Kommer tillbaka till skolan och får som vanligt veta alla prov som fyller ens kalender och sedan alla glada lovdagar :D Om jag får min praktik på Nordin så är min vår definitivt räddad :) Så i helgen händer ingenting och jag ser fram emot det. Då kan man göra planer och slipper tänka på massa. Dock behöver vi kanske ha en sykväll för vi har utbildningsmässa på måndag. :O *panik* Vi har liksom inga brodyr på våra vantar... Så det måste vi ordna, nog om skolan!

Jag mår faktiskt rätt bra igen nu när lingonvecka och skolan är på väg bort in i dimman ^^ hehe Ja man kan ignorera det med ;) Men iaf, stickcafé ikväll och sen ska jag kanske sjunga med mamma imon och simma på onsdag. Låter bra tycker jag får jag massa läxor över mig blir jag sur. Men där kom ju skolan igen :O USCH!

Per har varit allmänt frånvarande denna helg pga sin data och vän Björn... Kul för honom irriterande för mig (A) Jerker märker av att jag undviker honom och Christoffer har börjat inse ett och annat. Men jag är lycklig ändå och om jag inte är det finns ika så de lider då ingen nöd på mig (A) haha Dessutom är det bara fyra veckor kvar och den 12 Februari åker jag till Öland :D 

Nä nu ska jag ta tag i skolarbetet igen!

Ciao


Kommentarer
Erika

oh my :O

2009-01-12 @ 17:46:46
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0