13 Januari

Okej, andra skoldagen. GE MIG SÖMN! Jag saknar verkligen att gå o lägga mig vid elva och vakna vid tio :O Det var liksom så skönt och man kunde göra vad man ville för att man var ledig. Suck skolan är plågsam men man får iaf penagr ^^ hehe xD

I övrigt så har jag på mig läger kläder pga min sömnbrist och ser inte så vecker ut... Jag kan knappt dölja påsarna som jag skapat under ögonen. Seriöst jag tycker synd om skolan som ska överöeva mig...

Det regnar idag, igen. Jag som nästan hade vårkänslor här om dagen, gosh vad jag ångrar det. Det blev mörkt och regningt direkt. Surt sa fia säger jag bara. Urk för detta usla väder, man blir ju bara lessen och långsam. Man kanske skulle gå till en kurator? Berätta om livets tråkigheter för någon som får betalt? Nä det får Ika leva med gratis ^^ haha Nä usch jag käner mig nästan som en dålig människa pga det. men så kan det tydligen vara av naturliga orsaker.

Jag vill ha Per här. Då skulle jag kunna leva på hans energi men nä, x antal mil ifrån mig är han. Suck....

Ciao!


Kommentarer
Erika

Jag vill krypa in i tommys famn..

2009-01-13 @ 11:25:19
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0