14 Januari

Ännu en grå dag men utan regn. Det känns ju inte så roligt. Ika är fortfarande lessen vilket känns jobbigt. Inte kul när ika mår dåligt :( Men jag får hoppas att det är en period och att jag räcker till genom att finnas :)

Det har nog aldrig varit så jobbigt att ta sig upp ur sängen som det är nu. Orkar inte och vill inte. Det var så skönt när man kunde gå och lägga sig sent och vakna sent. Nu är man uppe till runt tio och vaknar död vid sex. Gosh kan inte vara hälsosamt. Men i eftermiddag ska jag bort till Lollo och se om det finns några vackra bilder från lägret och sedan tror jag att jag ska kika efter någon som vill simma med mig men det brukar vara värre. Men vem vet?

Förresten skola då... Mitt engelska arbete som jag så stolt hade knopat ihop igår och var klar, det blev felsparat och är numera värdelöst, jag vill gråta. Så nu sitter jag och skriver om det hela, känns rätt meningslöst men måste ju :(

I övrigt så hoppas jag fortafarande att dagarna ska gå fortare. Tydligen så finns det en oskriven lag om att förmiddagen går fort och eftermiddagen långsamt, matten är det enda som går riktigt fort :) Kul som tusan när man ligger före den vanliga planeringen :D Mihihi ^^

Nähä annars vill jag ha vår, ett par nya jeans, grejer från hm och sportlov för då får jag träffa Per :D Tihi!



Ciao!


Kommentarer
Erika

Jaa, snacka om att förmiddagarna bara försvinner och eftermiddagarna är som sniglar eller värre!

2009-01-14 @ 11:52:02
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0