15 Januari

Sova någon? Seröst jag tror jag har en enorm sömnbrist. I natt vaknade jag till och med :O Värdelöst. Sen har man ju orkester idag med så inte blir det mer sovande av det inte. Suck och Bröl.

Annars är jag lycklig och glad. Tror jag. Mitt hår ser hemskt ut och mina kläder är säckiga så det är väl en fråga hur resten mår :p haha men så är det första veckan i skolan, tack och lov är det ingen konfa i helgen så man har chasn att sova ut lite. Sedan bör man ju hitta på något under helgen så man inte fastnar i läxor. Jag måste dessutom skriva klart mitt projektarbete som ajg antagligen nämner dagligen. men det är sant och jag får ju inget gjort. Urk.... Ge míg tid och ork.

Men man ska väl inte klaga när man har det så bra som jag? Bortskämd, älskad i överflöd, massa vänner och mat var dag. Tja ibland är det bara lättare att klaga än att tacka vet ni... Gosh vilket skitsnack, klart jag får klaga! Jag har oxå ett psyke :o haha ^^

Ciao!


Kommentarer
Sandra

SV; Kjolen finns hos hm :) Riktigt fin ä den!

2009-01-15 @ 12:31:32
URL: http://sandraaronsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0