16 Januari

Dagen då det blev fredag och jag anser att jag bör jobba... AJ! Det är en dålig tanke :O Nä bad Ika att dra med mig på något för jisses, kan ju inte sitta och jobba på en fredag. Det enda som ligger på schemat är att ringa Per ^^ Min lilla glädje på dagen :p Han var i kapellet igår vilket gjordemig smått deppig, gillar att höra hans röst innan jag somnar, jag vet jag är patetisk. Men någon måste ju vara det med ;)

Jag vill ha vår så jag kan köpa vårkläder utan att få dåligt samvete... Ärligt finns massa grejer jag vill ha men kan ju inte bara köpa massa grejer :O Joo om man varit rik hade man kunnat :p haha men det är man inte :(

Nä nu ska jag sköta mig bättre och återgå till arbetet i skolan ^^

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0