17 Januari

Jag tror att jag ärligt har blivit knasig. Eller väldigt poetisk och börjar våren tidigt iår, lr ngt? För andra gången på två dagar har jag tagit upp mitt nyinköpta block för att skriva ner tankar för speciella stunder, de vill säga när jag känner för det. Det första var när jag satt i bibblan i Gislaved och tittade ut. Blev en hel sida! När Isabelle, Lina och jag tog oss en fika på Cofféea så kliade det i fingrarna av att ta upp blocket o skriva, i stället blev de en diskution om film. Men sen skrev jag ändå en åtta rader i boken. Skumt säger jag bara. De skulle nästan funka i bloggen men tyvärr så blir det inte!

I övrigt så spelar syrran något kval idag och de ligger tydligen tvåa i småland/blekinge. Jaha ja, tryck ner mig lite till tack! Nä gladare blev man när ika skrev till en och ville göra något.

Ett annat problem är att Per tydligen ska vara med på stiftsungdomskvällen i växjö, som jag nämnde för nån vecka sen men han har inte sagt något. Ska jag bli sur eller bara låta det vara? Jag menar jag sa ju att vi antagligen skulle dit så ville han träffa mig och därför anmälde sig eller hade han glömt det och bara anmälde sig? Omd et är de senare blir jag sur, han ska inte vara så nära mig utan att träffa mig. SÅ idag kommer jag att trecka Eliins mobil för att hon ska prata med Gunnar så vi oxå kan åka. Hallå jag vill träffa min pojke!!! :o

Så nu mår jag mycket bättre :) Förstår dock inte vart alla får sin insperation ifrån till att skriva, jag skriver ju mest om blaha? men det ska tydligen fungera det med och jag skriver ju främst för att jag tycker att det är kul. ^^ Som ni vet (A)

Annars är det bra och jag drömde under hela natten att jag satt i Pers famn och mådde bättre än en prinsessa! Tihi :D

Förresten har ju inte visat mitt senate inköp för totalt 178 kr ^^ hehe Wedins och ullared -Ge-kås ;)



Ciao!


Kommentarer
Eliin

du kunde ju ringt själv..

2009-01-17 @ 22:11:03
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0