19 Januari

Jaa Eliin jag kunde ha ringt själv ^^ Men så hade jag skickat ett sms och det löste sig nästan... Iaf (A)

Idag är det utbildningsmässa och jag ska stå nere i entrén. Suck jag orkar knappt med skolan idag ju :O fast sovmorgonen var helt underbar :D Tihi

Jag tror jag går på droger och har problem. Det enda som surrar i huvet är sängen, tänk va skönt!

Jävla blogg... Skrivit massa bra och poff borta för att man är inne på två :@

Men iaf Behöver fortfarande skjuts till växjö som det ser ut... Bröl. Men vi har några extra kort o i värsta fall får vi väl åka tåg för nu vill jag verkligen dit. Just därför att det är ett sånt motstånd, oxå orkar jag inte konfan på lördag (A) Vill gärna ha en paus faktiskt. För mig är allt utanför vår församling paus ^^ Jag är så snäll jag vet ^^ MTM 13 mars sen ju :D

Borde nog börja på mitt projektarbete nu men bröl va trist. Sedan har man ett gäng visitkort att klippa ut... o leta dammvippa då ^^ haha se mitt arbete tar då aldrig slut :p Men jag fick iaf klart för mig vad jag ska välja att läsa nästa läsår. Hade fasen i mig panik innan :o Så nu vet jag de o de blir nog marknadsföring i kalmar lr halmstad under min högskoletid. Kan bli växjö med om kalmar o växjö slår ihop sig som det tydligen är på tal om. Men vad vet jag?

I övrigt så blir de nog bilder imon från mässan som jag är på ikväll :)

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0