2 Januari 2009

Åhh jag vill tillbaka till Tallnäs >.<  Sjuuukt irriterande att de är slut!

Men vi har haft ett underbart läger dock :D Helt fantastiastiskt :D Bara känt sig lycklig och glad även om jag sov 4 timmar på nyårsdagen innan jag gick till frukost xD Bör jag inte göra om ^^ De är så mycket kul som hände så man vet knappt vart man ska böra men ett bra minne är fackeltåget och lovsångsgudtjänsten efteråt :) Man var så lugn och glad och alla människor var helt goa och ååh vad jag vill tillbaka! Men iaf ^^ Sedan är det självklart nyårsnatten :O Vid halvfyra får vi gå i väg för att göra oss fina till klockan sex. Jag är klar en timme tidigare och velar med halsband. Sedan börjar fototerron och mitt i de dyker Per upp, min nyårsdejt, och de börjas igen xD sedan var de spex och middag som man blev övermätt på. Dessutom var Per inblandad i ett av spexen fast bara som inspiratör xD Märkte det direkt och bara glodde på honom, kom någon dålig bortförklaring... ^^ Sedan vart de mer dumt och sedan kom efterrätten. Glass, maräng, enligt mig knäcksås och frukt, MUMS! :D Sedan kom naken chocken från Stormtroopers :O Hemsk syn jag svär! Men iaf vi slutar så tidigt så jag hinner i väg och byta kläder innan mässan. Fryser som en idiot :O Men iaf sedan är de mässa och tolvslag :) Det är kallt som *bip* ute men är de nyår så är de :) Sedan går vi in igen och Elin hamnar mellan mig och Per och får se något trevligt xD haha

När allt de skett har vi fått pizza och jag och Alex sitter och garvar innan halva ölandsgänget plus några andra kommer in och frågar vad det är för fel på oss (A) kort och gott inget vi är bara glada så vi sitter och drar dåliga skämt till halv fyra och då ska Per o Oskar ner och kolla hur de går vi diskot så då går jag och lägger mig. Sjukt skönt men fick bara sova i fyra timmar :O var allmänt död och ska nog inte göra om det... (A)

Jaa de var nog de viktigaste (A)


Kommentarer
Eliin

Detta måste va den absolut nsyggaste headern du har haft, byt absolut inte! :D

2009-01-05 @ 12:36:15
URL: http://elinlorentzon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0