27 Januari

Min helg säger jag bara!!! Fredagen sitter jag hemma och slöar framför Lets dance med Ika via mobilen (A) På lördagen kommer vi lyckligtvis iväg till växjö och det visar sig att det inte varit så välplanerat ^^ Men vi hade kul och jag fick pussa Per så *bip* va nöjd jag var :D Tihi! En lång lördag som slutade med att jag var i säng redan vid tio. Sedan var jag uppe och skuttade vid nio och gick på gudtjänst vid tio. Sedan segade dagen sig fram... Urk va drygt det var oxå var Per på avtackning så fick inte ens prata med honom, men det kompenserade han under måndagen ^^ tihi!

Så igår hade jag en fantastisk dag. Började morgonen pigg och glad och i tid. Men jag hade ju sovmorgon slog det img när jag var helt klar. Så sitter hemma i en timme och jagar i väg syrran och tittar på tv. Sedan hade vi en lektion i Orgle och sedan var de matte, hann med massa :) Efter de var det en okej lunch och en klick svenska på det. Företagsekonomin var helt okej men jag var inte på topp just då. Kommer hem och vill inte göra någonting men försöker ändå. Går i väg på Stickcafét och ringer sedan Per när jag kommer em. Han hade tid att prata i hela 45 min! WOW ^^

Idag vaknar jag tidigt igen och jag börjar undra om det är något fel på mig eftersom jag är så pigg. Fattar ingenting! Men så är det så hittills idag har vi haft UF... Si så där just nu massa skrivande. Men bättre än vanliga lektioner ;)

I eftermiddag ska man kolla på Liza Design och sedan massa att göra efteråt och sedan kören, PUH!!!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0