Busstankar

Igår när jag satt på bussen med mpan i öronen började tankarna surra igen. Tänk så mycket tid man spenderar på att resa. Man ska hit och dit och träffa i stort sett alla. Men man vill ju det. Oavsett om det är kellektivt eller med privatbil så gillar jag att resa. Sitta still och bara se världen fladdra förbi utanför. Mpan spelade låtar som påminde mig om massa som fick mig att tänka på både det ena och det andra, bra och dåligt. Men det är ju så.

Samtidigt så kom jag att tänka på resan till Öland. Jag kommer nog vara rätt skraj när jag inte har någon att prata med men det tänker jag inte säga till mamma för då lär jag ju inte få åka någonstans alls. Jag vill verkligen och hoppas att allt går bra. Annars får jag väl använda mina sociala skills xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0