Fredag!!

Börjar känna fredags feelingen ^^ Så dagne blir kanske riktigt jävla bra ;)

När jag kommer hem ,antagligen med mamma, så ska jag göra små ärende och smita in hos Ika sen så är det fredag på rikigt. FRIHET! mihihi ^^ Nä jag ska se om de blir ku lr lets dance. För man vet sällan vilka som kommer te ku så de känns lite surt. Man vill inte riktigt gå då.

Drömde ännu en gång om Per på morgonen, en väldigt skum sådan. Men det var mysigt och jag börjar verkligen längta nu. Innan har det bara varit saknad men i morse var de blandat med längtan :) Så nu kan jag känna mig riktigt lycklig.

På lördag blir det nog Halmstad och då ska jag leta efter puder och nya jeans. Sen får vi hoppas att jag finner det jag söker så jag blir lycklig ^^ Bokade biljetterna igår med efter tekniska problem med mamma ^^ haha kul hade vi allt.

I går gjorde mamma ris ala malta oxå och usch va gott det var. Grädde är inte bra i mat ^^

Just nu sitter man och filurar på om Per bokar bio till Yes Man eller något annat konstigt han pratade om... :O Men det ska väl bli bra hoppas jag. Men jag är ändå sur. Han ska ha lanhelg. Gud va glad jag blev när han sa det... NOT!! Grr det betyder att man inte får någon kontakt med honom och kan i stort sett glömma att han existerar under helgen. Seriöst va glad man blir... Suck. Hoppas det är värt det senare.

Så i övrigt får jag se om det blir en kväll med Ika eller mamma. Fundera på godis eller chips ikväll. Men iaf :p

Ciao!


Kommentarer
Erika

åh, såg jag ordet chips? :D

2009-01-30 @ 13:52:57
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0