18 Juli

Lördag med regn och det känns som en söndag. Tråkigt värre får jag allt säga. Meningen att man ska hinna så mkt idag men jag vill helst bara ligga och läsa. Inte stryka, städa och jäkta runt... Blir säkert ännu en lördag i det tysta.



Nåväl frukost och jag slipper göra mat idag. Inte så illa :) Sen får man se vad som händer ikväll... Mamma och Pappa ska iaf komma hem någon gång under detta dygnet...

En liten rolig sak jag vaknade till var att min pojkvän skickat ett go natt sms vid fyra och påpekade att han inte skulle sova på ett tag. Och han som var så mån om att behålla tidsrytmen :p Ja jisses, pratar mer än han gör, den lilla sötisen :)

Nä nu vet ni tillräckligt!

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0