22 Juli

Hemma igen!

Har åkt och dessutom traskat runt i ett enormt varuhus i Kosta så är aningens trött. Men till min stora förvåning överraskar Per mig med att komma hem tidigare än beräknat så jag fick träffa honom igår! Gud va lycklig jag var! Förutom det så har jag hittat ett par nya Converse, öronhängen, en bok och ett keramikglas ^^ Jag gillar ju att shoppa :p

Resan har varit bra och ännu en gång så har jag inte ens haft uppe kameran (A) Men de ser ut som det ska på Öland ;) Frukosten där vi bodde var dock inte i min smak. Så åt inte så mkt men överlevde det med ^^ De roligaste var att jag fick leka kartläsare vissa bitar, fick känna mig lite delaktig ist för att alltid bara sitta och titta på vägen för att inte få huvudvärk...
Men nu har jag kikat igenom H&M katalogen och de var vissa guldstjärnor men jag vet inte... De klickade inte riktigt i år... :(

Nåväl jag ska nog hitta det jag vill ha ändå ;)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0