1 Mars

Nu äre Mars ^^ hehe På tal om det månaden Februari har varit himla bra i år får jag allt säga :D Jag menar en ynka vecka i skolan, En långhelg med Per inklusive Alla hjärtans dag där (A), Två praktikveckor med soft schema, en rejäl susning med UF och en förhandstitt på våren oxå gårdagens resa till Malmö :D Japp Februari har varit bra.



I dag har jag mest legat i sängen och läst min favoritbok som heter Andrum, skriven av Susan Elisabeth Phillips. Urbra bok som inte synts mycket av mer än att jag råkade upptäcka den i bokhyllan på Bibblan. Sjuktbra är den iaf :D

I fredags måste nog Ika tyckt att jag var bra knäpp men det berodde nog mest på att jag var så sjukt rastlös, svaret fick jag dagen efter dock. Urk...

Dessutom kom jag på att man skulle ha källor till Romantikenuppsatsen, jaaa va kul som om jag tänkte på det! Jaja mer jobb igen.

Något roligt var att igår när jag åt en daim på bussen lyckades jag få choklad både på tröjan och byxorna. Byxorna räddade jag men Tröjan åkte i tvätten. Gud vilken barnunge jag är!

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0