17 Mars

Åh jag lever fortfarande i mitt rosa lilla moln. Saknar dock Per som *biiiiip* men jaja tre och en halv vecka kvar ;)

Dagen startade med strålande sol och jag kände lyckan rusa runt. men i övrigt så är jag fortfarande trött, har otroligt mycket att göra med UF eftersom vi har mässa på lördag då jag hoppas att alla mina söta vänenr kommer till Gislaved för att titta på mig i min hemska utstyrsel ;) haha Nere i sporthalalrna mellan typ 10-14 de bjuds på godis och glöm inte kontanterna ;)

Så idag ska jag ha prov, plugga inför nästa prov och strypa mig själv. Eller tja. Kören ikväll med då det tydligen ska vara årsmöte. Irriterande nog men kanske bjuds på smörgåstårta och varför skulle jag då säga nej? (A)

I övrigt Jag är så lycklig att jag inte kan samla tankarna :D

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0