19 Mars

20 dagar kvar tills Per ska komma hit och denna helgen spenderar han framför en data med sin kära vän Björn. Jag vill slå någon men tyvärr hindrar min hemska förkylning mig något otroligt. Kommer bli tossig på söndag kväll när jag vet att det bara är en enda dag kvar tills man får höra hans röst igen! :D

Men idag har vi haft tyska, dubbeltimma, vi skulle ha orgle emn blev UF vilket resulterade i att vi knappt hade något att göra och pga min förkylning fick jag åka tidigt :) Så imon så jäklar då ska de säljas och positiva känslor ska flöda :D Alla åker till Gislaved bara för vår underbara monter ;)

Men i övrigt så behöver jag medicin, godis, cola och ett nytt kontantkort. De ska jag ordna nu så vet alla de (A)



Ciao!


Kommentarer
Erika

Något skitig högerskor ;)

2009-03-20 @ 15:42:38
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0