2 Mars

Jag har tänkt på en sak idag. Helt otroligt jag vet. Jag är sjukt nöjd med min stadiga kurva som visar runt 4-5 personer som läser min blogg dagligen. Men så finns de som har ett par tusen, som Kenza, Blondinbella, Vimmelmamman osv. Det är väl trevligt med populära bloggar men när de dyker upp i mitt svenska häfte som jag ska använda till en uppsats skrivning är gränsen nåd! Gud vad ska jag få ut av att Blondinbella har en dålig hårdag?! Gosh! Nä här är vi pessimister som gillar romantisk skönhetslitteratur!

I övrigt så är jag deppig. Jag kom fram till att mitt goda humör berodde på vädret och när det började snöa föll allt. Jag blev sur, förstod inte längre något, blev förrvirrad och ville helst slå någon under Fe B. Jaa just de så gick det med den fina dag. Var t.o.m. glad när jag kånkade min överfyllda väska till bussen så kommer snön. Gah!

Per har skickat ett sms idag, ett starkt tecken på att hans pengar snart är slut. Om han bara kunde lyssna på mig och byta till Telia, ska det vara så svårt att sänka sin månadskostnad via en data? Jag menar nu lägger han typ 200-300kr för att han uppskattar att skriva med mig men det är ju inte särskilt ekonomiskt när det finns andra sätt lr hur? Som att för 150kr i månaden få 5000 fria sms och ringa gratis till Telia kunder dvs mig. Himmel.


Ika har dock lyst upp min dag med sitt evigt glada humör även om jag kände för att slå henne i slutet :p Dessutom har jag bytt mobil men denna drar batteri som en svamp. Elräkningen kommer öka telefon*biiip* ^^

Nå nu har jag kanske pladdrat tillräckligt men det var det värt! :D

Ciao!


Kommentarer
Erika

Har du bytt mobil? :O

2009-03-03 @ 10:27:32
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0