22 Mars

Jippi... Meningen att jag ska sjunga just nu i Villstad. Men ack så blev det inte med Pers förkylning i kroppen. Jag kan idag dokumentera att det är hans fel då jag har samma sympton och mönster som han hade. :'( Men imon så får jag prata med honom en stund, på hans bekostnad! :D

I övrigt har vi ätit hos mormor idag och jag börjar allvarligt oroa mig för Pers vistelse där. Kommer bli svårt med min pinsamma släkt i mini format :s Han anar inte sitt öde, min lilla tröst är att han inte läser min blogg mer än när jag uppdatera den hos honom ^^ hehe

I mon har har sovmorgon men till vilken nytta när man vet att skolan hänger över en? Ett projekt, en samhälls inlämning, en bok, ett prov och en tyska redovisning och skrift om sig själv! Sen skulle man försöka plugga med Lollo men jag har upptäckt att jag inte hinner :O Jag har stickcafé, simning, konfamöte, oboe-orkester-kören, och slappkväll som jag ska slöa på, INTE PLUGGA! Mamma mia vad veckan kommer rusa iväg :s Måste komma på något att tala om oxå innan lovet :O Hjälp skolan gör mig mörkrädd!

Okej lugn o fin, Per kommer om 19 dagar och håller om dig... Hoppas jag!

Ika finns iaf :D Hon fyller 20 snart.... Vad önskar hon sig.... Ehh ja just det, dyrt... Eh sen då eeeh? Aj då...

Men glädje i mitt liv då? ....................................Nähä den saknades för stunden jaha.

Men får glädjas för alla andra ist :D Ika blir ju 20, Per tar studenten, jag ska på shalomläger och Hanna ska konfimeras. Ja så vart de med det ;)

Men vi hade ju en trevlig mässa igår även om jag gnisslade tänder som den dåliga förloraren jag var igår... hehe (A)

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0