25 Mars

Mitt hår är fint, mitt skolarbete går framåt och jag känner mig smal! Vilken undebar onsdag. Det bästa är att vi hade step up på gympan som jag tycker är sjukt roligt trots att det är så jobbigt. Men för det mesta pressar jag mig till max bara för att det är roligt. Men tyvärr så hindrar min förkylning mig en aning men jag gjorde mitt bästa. :)

I övrigt så är det konfamöte idag och jag slutar tidigt imon men har flyttat oboen så får se om jag äter i skolan eller hemma. Ska iaf sluta tidigt och skriva klart projektet för att jag måste. Samhällen är lättare för att det finns fakta. En både glädjande och tråkig nyhet är att vi ska ha hållbar utvecklingsdag nästa torsdag. Då slutar vi tidigt men vi slipper iaf Selma-svenska-boken ^^ hehe flyttar hon fram den blir jag dock lessen för jag anser att boken har ett tråkigt upplägg. Jag menar hur kul låter det? Följ ringens väg genom historien! Urk nä inget för mig.

Måste försöka plugga matte med för mitt prov klarade jag men det var ju inget lysande resultat dock. Sen har jag börjat filura på min lilla blogg så vi får se om det blir en förändring ^^ har skaffat idéer men behöver lite hjälp från Kenny för att ordna de (A)

Så har Per och jag klarat 10 veckor tillsammans. Himmel säger jag bara vad tiden går fort :O

Nä nu ska jag arbeta lite till innan jag slutar :D

Ciao!


Kommentarer
Erika

kenny?

2009-03-25 @ 15:32:48
URL: http://ikaaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0