3 Mars

Grått dystert och ja regn! :'(

Men Per är 19år idag! GRATTIS :D Han får sin present på Mtm oroa er inte.


Men i övrigt. En knasig dag som var kul under UF timmarna som vanligt men som sen bara blev långsammare och långsammare. Som ni ser hade jag tråkigt och utnyttjade det!

Våren verkar vara mil bort jag vill inte ha gympa eller lång skoldag immon, någon som vill byta? Emilia kan ju ställa upp hon har ju Praktik :D JAAA!!! (A)

Fast nää de gör hon säkert inte den latisen (A) hehe

Endast 10 dagar kvar till MTM och min POJKE!!! :D

I övrigt ska min sjuka syster med och jag fasar för mötet mellan henne och Per. De har fördomar om varandra så hallö? :O Det kommer gå sååå dåligt! Stackars Per... Hanna kommer plåga ihjäl honom för att hon inte har något bättre för sig :O

Jaja ska väl överleva det med. Jag har ju mina böcker :D

Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0