30 Mars

Ännu en dag i skolan och mitt argumenterande tal är okej men just nu känner jag mig inte inspirerad. Så då tänkte jag skriva lite för det är jag iaf bra på :)

Dagen började med en dusch och en lång dragning i sängen. Jag uppskattar verkligen sovmorgon. Så skönt att bara kunna ligga och dra sig. Men sen drog min KÄRA syster igång musik nära högsta och dagen kändes en aning grå. Solen hade inte gått upp. Suck. Men började klä på mig...i minst en halvtimme... Jag ahr inga kläder, behöver shoppa, NU! Men iaf så är det. Mitt ena öga har börjat bättra sig men det andra ser fortfarande hemsk ut. Jag ahr en bula nära nacken som skapar huvudvärk och en vid nacken som i allmänhet gör ont. Jag har dessutom ont mellan skulderbladen för att jag inte kunnat träna i veckan. Jäkla förkylning!

Pers mamma vill flytta ifrån det idylliska och perfekta hus de bor i. Jag är lessen men Per menar att man inte kan göra mycket åt det, det är ju hans mamma som bestämmer. Jag fick bara känslan av att jag stött på en ny farmors typ. Flyttfågel. Suck säger jag bara. Hoppas Per gillar det för jag vill då inte att han ska må dåligt av sånt. Det är väldigt jobbigt. Sen hoppas jag att han kommer hit i påsk för just nu vet jag inte. Vågar inte riktigt fråga honom heller eftersom jag tjatade så innan helgen. Så känns lite så...

I övrigt så ska jag idag vara en duktig liten elev. Ska till Weland och sedan skriva samhällen. Jag kommer aldrig bli klar som de känns nu iaf. Måste få tag på skolsköterskan med så jag kan fråga vad det är för fel på mig för det börja dra på krafterna nu. Inte så roligt ka jag allt tala om. Mår lite bättre med allergitabletten i mig men jag vill helst inte knarka så stor del av året. Men jag vill inte se ut som ett freak heller. Suck.

Men ska allt se till att få allt gjort i tid så jag kan se fram emot shoppingen och att Per kommer :) Ska nog bowla på fredag med vilket kan bli mycket roligt :)

Ciao!


Kommentarer
Erika

höhöhöhöhöh :D

2009-03-30 @ 13:53:57
URL: http://ikaaan.blogg.se/
louise

najs header! as-snygg, måste fixa en egen nu när jag har photoshop...

2009-03-31 @ 10:05:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0