11 Maj

Dagen med bolagstämma då vi ännu en gång inte vann någonting. Suck ska de vara så svårt att ge lite uppskattning till dammhandsken?! Nä sur blir jag men de är iaf över. Vet inte hur jag gör nästa år dock. Om de blir UF eller ej. Jag hade tyckte att de vore kul om jag haft en idé och personer som verkligen vill ha UF nästa år med men får se.

Föreläsaren var sämre än uf-presentationerna. De var nästan pinsamt men all ära åt honom, vi vann ju inget :p

Så nu har jag viss packning, ett samtal med Ika och matte som väntar. Kände att jag behövde en paus innan jag gjorde något annat och datan är min vän så :)


Visst ser man smal ut? xD


I morgon har jag NP i MaB som lär gå banandåligt. Men antagligen G :) Slutar dessutom efter det :D Så slappdag here I come! Fotas imon känns mindre skoj ska jag däremot erkänna. Uff för foton! >.< Men kören lyfter nog dagen igen på kvällen :)

Det känns som om denna veckan kommer att rusa iväg och att det snart är dax för allt annat :s Känns små jobbigt faktiskt. Men men man ska se det positiva i ALLT!

>Ciao!


Kommentarer
Elin

Haha, ja det är faktiskt sant.

Tänkte bara varna dig för det där med att ha ett UF-företag. Har haft två stycken nu och välj verkligen någon/några att sammarbeta med som är villiga att jobba och lägga ner sin själ i företaget. Det är väldigt viktigt! Och sitt inte en vecka innan allt ska in vad ni ska ha för företag. Tänk noga igenom allt så att ni kommer att tjäna några pengar på företaget.

2009-05-11 @ 16:54:22
URL: http://livetomelajn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0