20 Maj

Jag är pigg o trött samtidigt. De är iaf bättre än igår då jag endast var trött :p haha

Meningen att det ska vara fjäskfest ikväll i sm.stenar men min avänner ska inte dit så får se om jag går. har jäkla massa skolarbete med så... Har dock börjat planera mina inköp till fredagen (A) Hehe ^^ Ska dessutom fylla på min kära mobil idag och känna mig fattig. Men behöver de.

Saknar Per. Han har varit borta i ett dygn och tanken på att jag inte kan nå honom stör mig något otroligt. Lr tja jag kan nå honom men de kostar mig skjortan. Nä de får vänta han är ju tebaka på tisdag/onsdag nästa vecka :) 

Idag fick jag även veta att rida var populärt. Tur för mig... en halv timme eller en timme på häst kommer döda mig. >.<

Så idag ska jag fylla på mobilen, kolla projektet och titta på step up tror jag :) Tror nämligen att hon vill vara med Tommy fortast och så mycket som möjligt. Förstår henne ^^ Själv sitter jag hemma och hoppas på nöje, blir kanske fest iaf (A)

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0