26 Maj

Idag vaknade jag riktigt pigg trots ett minimum av timmars sömn för min del. jag gillar ju att sova så det är ju så :p Fjäskfesten igår var riktigt rolig och det hände mycket underhållande saker ;) haha

Idag ska jag försöka plugga svenska så jag kan göra den imorgon. Men jag får faktiskt se. Jag känner själv att jag inte kan göra allt samtidigt. Är ju knappt hemma. Annrs så är det nästa fjäskfest som gäller. Skoldagen är lugn och det händer inte så mycket får jag ju säga. Men det är ju bra på sitt vis.

Per kom hem igår med så jag var riktigt lycklig. Fast hade tyvärr inte tid att prata med honom :(

I övrigt så ska jag fortsätta jobba nu för jag behöver verkligen det ^^

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0