Hur?

Min sommar...

Jag vill:

*Åka till Liseberg
*Ta körkortet
*Träffa Jerker
*Bestämma vad jag ska göra
*Göra något roligt med tiden
*Sommarjobba
*Komma på ett bra projekt

Ska man planera så man hinner allt eller bara hoppas att tiden räcker? De som är understrukna är särskilt prioriterade kanske Öland med men de är som allt annat dyrt. Vore kul att kunna äga en hyfsad bil med men det är nog endast en dröm med tanke på min plånbok och förhoppningsvis framida studier. Känns som om allt rasar över mig helt ärligt. Jag vill allt och inget i sommar. PÅ det så ska man ju simma, sola och njuta av värmen hoppas jag :) Vill så gärna att det ska bli en bra sommar eftersom jag faktiskt blir 18 i sommar. Sen börjar stressen...

46 dagar kvar till 18 års dagen!


Kommentarer
Irina

Kombinera nytta med nöja, försök få betalt för något du tycker att är kul och skulle göra i alla fall. Lyckas man med det, då leker livet. :-)

2009-05-19 @ 21:46:13
URL: http://rosaglasogon.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0