21 November

Blev verkligen inte som jag tänkt mig idag. Kom hem med ett par stövlar och bara två vanliga brottarlinnen från JC i klädesväg. Ovanligt för att vara mig. Kanske blir mer nästa vecka om vi kommer iväg :)

Just nu ligger UP-dagen lite på sne så måste få tag på Louise i veckan. Måste oxå få ut en vettig kopia av marknadsundersökningen vis ka ha på torsdag och även ordna frågor till på onsdag. Hmm..

I alla fall så känner jag mig upprymd idag. Vet inte varför men så är det :) Känns bra!

Fast hade en dröm i natt som förbryllar mig. Personen i fråga visade sig ha flera sidor och det var konstig miljö och inget stämde. Blev riktigt orolig men bleså stressad av att bli färdig för avfärd mot Halmstad att jag glömde bort det även om det gnagde i huvet. Värsta är att personen i fråga verkar vara som bortblåst. Suck jag och mina galna problem som är så viktiga.

>Ciao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0